Osaru’s Theater Episode 11 Osaru’s Dilemma

パイロットになってからというもの、小ボケなフライトも少なくなってちょっとネタ不足でイライラしているおさるです。ネタ作り、いやネタ探しに行くこともなく4ヶ月ほど籠もっていたわけですが、せっかくですのでこの間のおさるの苦労話 [...]...Read more

Osaru’s Theater Episode 10 The Beast

皆様、雨の1日をいかがお過ごしでしたでしょうか。。。こんな天気なのでまさかエリアには行ってないとお思いですか?「まさか」です。フライヤーの鏡たる私目は、こんな天気でも隙あらば1本でもとエリアに参拝しておりました。当然、エリアは東風の立ち上げコンディション。もちろん、ラッシュ君を引っさげて行った私はここでもフライヤーの鏡として立ち上げの猛練習に励むのです。。。...Read more

Osaru’s Theater Episode 9 Bush Diver

お盆休みの家族サービスも終わっていそいそとエリアに行ってみた。予報では南風がっつりだけど、立ち上げだけでもええかなと思ってたけれど、なんだか飛べそうなコンディション。...Read more

Osaru’s Theater Episode 8 Delta Stood Still

今日はお天気よさそう^^予報では西南西3mとあるが、サーマルブローで出れるはず~とウキウキワクワクでエリアに向かいました。朝9:00、午後から南になる可能性が高いということで、着いてすぐに上がってテイクオフの準備始めます。ここまではよかった。。。...Read more

Osaru’s Theater Episode 7 On the other side of a target

A very nice trap is picked with the Kinokawa flight park. How do you escape this trap?...Read more

Osaru’s Theater Episode 6 A transfer

An errand seems to be very convenient when I exchanged a mobile telephone. LOL...Read more

Osaru’s Theater Episode 5 Introjection

Mental training??? It is the state of the stupid flight of already in the new year....Read more

Osaru’s Theater Episode 3 Totoro besides

There is Totoro besides you....Read more

Osaru’s Theater Episode 2 Tears

The days of the ascetic practices that I cannot tell without the tears....Read more

Osaru’s Theater Episode 1 Girls power

The mysterious woman whom there may be near you, the name is Osaru....Read more

Back to Top